اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند
سرخط خبرها

سفر فتح الله‌زاده به امارات برای ۵۰ هزار دلار!

  • کد خبر: ۱۴۵۴۸۰
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
سفر فتح الله‌زاده به امارات برای ۵۰ هزار دلار!
درحالی که بدهی باشگاه استقلال به گابریل پین ناچیز است، اما گفته شده مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد برای گرفتن تخفیف بابت طلب ۵۰ هزاردلاری به امارات برود!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد ازاینکه یک بار سفر فتح الله‌زاده به امارات کنسل شد ودوباره گفته می‌شود این مدیر قصد دارد برای گرفتن تخفیف از گابریل پین راهی امارات شود.

این سفردر شرایطی قرار است انجام شود که بدهی به این مربی ایتالیایی ۵۰ هزار دلار است و نسبت به دیگر بدهی‌های باشگاه استقلال به خارجی‌ها بسیار ناچیز است و مشخص نیست که مدیرعامل استقلال چرا قصد دارد هزینه انجام چنین سفر بی موردی را روی دوش باشگاه استقلال بیندازد.

درهمین حال بار دیگر شائبه مذاکره مدیرعامل استقلال با فرهاد مجیدی نیز به گوش رسیده، اما نزدیکان به فتح الله‌زاده مدعی شده‌اند که مدیرعامل استقلال قصد دارد مجیدی را واسطه گرفتن تخفیف از پین کند که این اقدام هم بسیار عجیب است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->